TekScan III- Digitálna okluzálna analýza

Posted by Filip Langer on Apríl 22, 2014
Analýza okluzálnej sily skusu
Po celé roky zubná oklúzna analýza bola z veľkej časti otázkou odhadov pre zubných lekárov. Artikulačný papier, vosky, indikátory tlaku pasty, atď. boli jedinými prostriedkami pre všetkých zubných lekárov, ktorí mali k posúdeniu a vyváženiu oklúznych síl skusu. Väčšina z týchto metód nie sú dostatočne citlivé pre objektívnu detekciu dotyku skusu s možnosťou zmerať i čas a silu skusu. Tekscan prináša riešenie tohto problému s patentovaným T-Scan ® systémom.
T-Scan systém je cenným nástrojom, ktorý pomáha pri diagnostickom procese analýzy pacientovho hryzu ukázať, čo je a čo nie je správne. Pri hryznutí môže byť skus nestabilný, spôsobiť bolesti, rozbitie zubnej výplne, ochorenie ďasien, straty zubov, bolesti hlavy a poruchy TMJ.
Tekscan strih zubov vo svete stomatológie
V roku 1987 Tekscan vyvinul , vôbec prvý senzor na základe technológie mriežkového senzoru špeciálne tvoreného pre okluznú analýzu.
Tekscan vytvoril tento mocný diagnostický nástroj v reakcii na potreby stomatológov, ktorí hľadajú presný spôsob, ako dynamicky merať oklúzie. Dnes, po mnohých novinkách a zlepšovateľských návrhoch, je jediné dostupné riešenie na trhu, ktoré ponúka okamžité okluzné dáta, vrátane časovania a sily. Tento systém 3. generácie je vybavený pokročilými softwarovými nástrojmi analýzy s konzistentnými dátami s frekvenciou 100 Hz, ktoré vedú k poskytovaniu kvalitnejšej liečby.
Aplikácie
• Fixná a snímateľná protetika •Implantáty • TMD dlahy • Vyvážená oklúzia • Skrátenie liečby • Abfraction Management– prevencia praskania porcelánu • Periodontálny Management (liečba) • Diferenciálna diagnostika • Ortodoncia • Lokalizácia bolestí zubov • Dorábky stomatologickej liečby • A viac!
Online prihláška do ZP UNION

Potrebjete veľký rontgen OPG, či zubné CTčko?

Posted by Keith Beauvais on Apríl 12, 2014
Naše moderné RTG zariadenie je dostupné nie len pre našich pacientov, ale aj pre pacientov od iných lekárov.
Snímkujeme v priebehu celého týždňa počas ordinačných hodín, ale aj v sobodtu od 10:00 do 12:00.
Cena za OPG je 15euro, za CT je 25euro.
objednajte sa telefonicky na 0445209240